Mida teha, kui terminal ütleb "Puudub ühendus"?

Kui terminalis kuvatakse teade "Puudub ühendus", proovige teha järgmist:

  1. Kontrollige internetiühendust. Võib olla on probleem Teie internetiteenuse pakkuja poolne.
  2. Kui teie arvutil on stabiilne ühendus internetiga, kuid terminal ikka ütleb "Puudub ühendus", proovige server uuesti skaneerida. Vasak-klikake "Puudub ühendus" sõnumil ja valige „Skaneerida server uuesti" menüüst.
  3. Kui ükski ülaltoodud juhistest ei aidanud, valige „Fail" menüüst ülal ja klikake "Logi sisse" valikukasti menüüs. Sisestage oma kasutajanimi aknas (kauplemiskonto number), salasõna, serveri aadress ja klõpsake "Logi sisse".

Kui ükski eespool nimetatud meetmetest ei lahenda probleemi, pöörduge tehnilise toe poole.