Kuidas läbida verifitseerimist

Verifitseerimine on klientide isikuandmete dokumentaalne kinnitamine ja oluline osa kauplemiskonto registreerimisest RoboMarkets-is. Verifitseerimine võtab aega kuni 2 tööpäeva.

Verifitseerimismenetluse lõpuleviimiseks peate kinnitama oma identiteedi (passi kontroll) ja tegeliku elukoha või aadressi (aadressi kinnitamine).

Pangakaardi ja telefoninumbri kontrollimine ei ole kohustuslik kauplemistegevuse alustamiseks, kuid on vajalik operatsioonideks RoboMarkets'i kontodega.

Kasulik teave erinevate verifitseerimise liikide kohta

Passi kontroll

Dokumendid

  • Rahvusvaheline pass
    (kaks avatud lehekülge fotoga)

Kui teil ei ole seda:

  • Rahvuspass
    (kaks avatud lehekülge fotoga)
  • ID-kaart

Nõuded

1. Peate täpsustama oma isikuandmed ja lisama dokumendi digitaalse koopia erivormi oma Liikmete alas.

2. Dokumenti on võimalik jäädvustada järgmiselt:

  • Skänneriga
  • Fotoaparaadiga
  • Veebikaameraga
  • Mobiiltelefoniga

3. Teie täielik nimi, foto, sünni kuupäev, dokumendi seerianumber ja väljaandnud asutus, väljaandmise kuupäev ja dokumendi kehtivuse tähtaeg peavad pildil olema selgelt nähtavad ja lihtsasti loetavad.

4. Me ei aktsepteeri dokumente, kui need aeguvad vähem kui kolm kuud pärast saatmist.  

5. Kuni 4 faili koos dokumentide piltidega saab manustada kontrollimise taotlusvormile.

6. Aktsepteeritakse järgmised faili formaate - bmp, gif, jpg, jpeg, pdf, png, suurusega kuni 4096 Kb.

7. Ainult värvilise pildiga dokumendid on vastuvõetavad.

8. Graafiliste toimetajatega redigeeritud dokumente vastu ei võeta.

9. Kui on vaja lisada mõningaid ekstra graafilisi sümboleid (nt "RoboMarkets-i jaoks"), võib seda teha eraldi paberilehele, pannes selle paberi dokumendi juurde skännimisel (kõik dokumendil olev teave peab olema selgelt nähtav).


Juhised

Kuidas läbida verifikatsiooni kasutades mobiiltelefoni ilma vormi täitmata Liikmete alas

Kuidas õigesti pilti teha kasutades veebikaamera

Läbida passi kontrolli

Pangakaardi kontrollimineSulgeda Aadressi kontrollimine  

Aadressi kontrollimine

Dokumendid

Kinnitamaks oma tegelikku elukohta või aadressi, saate esitada MIS TAHES ALLPOOL LOETLETUD DOKUMENDI, juhul kui need ei ole vanemad kui 6 kuud (erandite nimekirja leiate nõuete 4. artiklis):

Kinnisvara: Kinnisvara omandiõigusakt, hüpoteegi laenude tunnistus, ostuleping, hüpoteegi tagatis, rendileping.

Kommunaalteenused: elektriarved, vee arved, lauatelefoni arved, gaasi arved, turvateenuste arved, kirjad/teatised haldusettevõttetelt või muudelt eluaseme- ja kommunaalteenustelt, mobiiltelefoni arve, sideteenuste/TV paketti arve.

Võite esitada oma abikaasale saadetud kommunaalmakseid, kuid sel juhul tuleb esitada ka abielutunnistus.

Dokumendid riigi poolt heakskiidetud vormis

Panga teenus: väljavõtte Teie kehtivast pangakontost või Teie (krediit- või deebet-) kaardist.

Klientid SRÜ riikidest: passi registreerimine.

RoboMarkets Ltd kliendid peavad esitama lisadokumendid:

  • Juhiluba
  • Rahvusvaheline pass
    (kui esitasite rahvuspassi passi kontrollimiseks)
  • Rahvuspass
    (kui esitasite rahvusvahelise passi passi kontrollimiseks)
  • Auto registreerimistunnistus (kui sellel on aadress)

Nõuded

1. Peate täpsustama oma isikuandmed ja lisama dokumendi digitaalse koopia erivormi oma Liikmete alas.

2. Dokumenti on võimalik jäädvustada järgmiselt:

  • Skänneriga
  • Fotoaparaadiga
  • Veebikaameraga
  • Mobiiltelefoniga

3. Teie täisnimi, tegelik elukoht või aadressi ja kuupäev, millal dokument koostati, foto peab olema selgelt nähtav ja hästi loetava pildiga.

4. Dokument ei tohi olla vanem kui 6 kuud. Erandid: registreerimine.

5. Kontrollimiseks peab dokument olema kinnitatud allkirja ja selle asutuse pitsatiga (vöötkood on piisav eluaseme-ja kommunaalteenuste arvete puhul), mis selle välja andis või kirjutatud/trükitud kirjaplangile.

6. Kuni 2 faili koos dokumentide piltidega saab manustada kontrollimise taotlusvormile.

7. Aktsepteeritakse järgmised faili formaate - bmp, gif, jpg, jpeg, pdf, png, suurusega kuni 4096 Kb.

8. Dokument, mis on esitatud aadressi kontrollimiseks kehtib ühe aasta jooksul või kuni kehtivusaja lõppemise päevani, kui see on olemas.

7. Ainult värvilise pildiga dokumendid on vastuvõetavad.

9. Graafilise toimetajatega redigeeritud dokumente vastu ei võeta.

10. Kui on vaja lisada mõningaid ekstra graafilisi sümboleid (nt "RoboMarkets-i jaoks"), võib seda teha eraldi paberilehele, pannes selle paberi dokumendi juurde skäannimisel (kõik dokumendil olev teave peab olema selgelt nähtav).


Juhised

Kuidas läbida verifikatsiooni kasutades mobiiltelefoni ilma vormi täitmata Liikmete alas

Kuidas õigesti pilti teha kasutades veebikaamera

Läbida passi kontrolli

  Passi kontrollSulgedaSMS-kinnitus  

SMS-kinnitus

Milleks on SMS-kinnitus?

SMS-kinnitusega kontrollitakse Teie mobiiltelefoni numbrit. Tänu SMS-kinnitusele saate aktiveeride ühte või mitut teenust nii, et Teie isiklikke andmete ja raha turvalisus suureneb.


Teenused

Tähelepanu! Kõik 3 teenust on täiesti tasuta RoboMarkets klientidele.

  1. Saates SMS kinnituskoodi raha ülekandmiseks või väljavõtmiseks.
  2. SMS-i saatmine oma Liikmete ala kinnitmisekss.
  3. Autoriseerimise kinnitus oma Liikmete alas kasutades SMS koodi.

Lugege rohkem informatsiooni neist teenustest meie veebisaidil "Kaheastmeline autentimine" lehel.


Juhised

  1. Sisenege oma oma RoboMarkets Liikmete alasse ja valige "SMS-kinnitus" "profiili" sektsioonis.

  2. Sisestage oma mobiiltelefoni number rahvusvahelises vormingus ja klõpsake nuppu "Kinnita".

  3. Teile numbrile saadetakse kinnituskood. Sisestage saadud kinnituskood ja klõpsake nuppu "Kinnita".

  4. Pärast SMS-kinnitust on teil võimalus aktiveerida ühte või mitu SMS teenust. Klõpsake teenustel, millest olete huvitatud ja klikkige "Kinnita".

  5. Teile numbrile saadetakse kinnituskood. Sisestage saadud kinnituskood vajalikus väljas ja klõpsake nuppu "Kinnita".

Pärast kõiki vajalikke toiminguid, valitud SMS teenused aktiveeritakse.

Läbida passi kontrolli

Adressi kontrollSulgedaPangakaardi kontroll

Pangakaardi kontrollimine

Milleks on SMS-kinnitus?

Kui soovite oma raha kontolt maksta pangakaardile, peate selle kinnitama. See turvameetod loodi selleks, et pakkuda lisa turvalisust rahalistele vahenditele Teie kauplemiskontol ning võimalike pettuste vältimiseks.

Pangakaardi kontrollimine ei ole kohustuslik, kuid seda võib nõuda Ettevõtte maksete osakond, juhul kui Te raha välja võtate. Et säästa aega tulevikus, soovitame kinnitada pangakaarti ette.


Kuidas läbida pangakaardi kontrolli?

Kontrolli protseduur on väga lihtne. Peate üles laadima pildid Teie pangakaardi ees- ja tagaküljest erivormi oma Liikmete alas.

2. Dokumenti on võimalik jäädvustada järgmiselt:

  • Skänneriga
  • Fotoaparaadiga
  • Veebikaameraga
  • Mobiiltelefoniga

2. Oma pangakaardi esiküljel, peitke kõik kaardi identifitseerimise numbrid esimese kuue ja viimase nelja numbri vahel.

Näide:

3. Kaardi tagaküljel peitke CVV/CVC kood.

Näide:

Läbida pangakaardi kontrolli

SMS kontrollSulgedaPassi kontroll

 

Korduma kippuvad küsimused:

Kas ma võin läbida kontrolli, kasutades dokumenti, mida nimekirjas pole?

Jah, saate. Sel juhul peate olema sellise riigi kodanik, millele ettevõtte osutab kontrolli eritingimusi. Nende riikide loetelu leiate allpool:

Passi kontrollimine

India: Aadhar kaart, Pan kaart, hääletamiskaart, juhiluba.

Mehhiko: Hääletamiskaart.

Saudi Araabia: Elamisluba

Sri Lanka: juhiluba (juhul, kui pass on inglise keeles).

Austraalia: juhiluba + konto väljavõte, mis ei ole vanem kui 6 kuud (juhul, kui ei ole passi või ID-kaarti).

Nigeeria: Hääletamiskaart + riiklik ID-kood (juhul, kui ei ole passi või ID-kaarti).

Brasiilia: juhiluba.

Aadressi kontrollimine

Venemaa: tulumaksuteatis vöötkoodi või QR-koodiga.

Hiina: juhiluba (mitte vanem kui 6 kuud), ID-kaart* (kaardi ees ja tagaküljega).

* - RoboMarkets Ltd`ile peab esitama lisadokumendid:

  • pass (riiklik või rahvusvaheline).
  • kehtiv juhiluba.
  • muu dokument, mis sisaldab isikukoodi, fotot, sünniaega ja väljaandmise kuupäeva.

Brunei, Indoneesia, Malaisia: juhiluba (mitte vanem kui 6 kuud), ID-kaart.

Kui palju aega taotluse kontroll võtab?

Taotluse kontrollimine (välja arvatud SMS-iga) iga kontrollimise viisi jaoks võib võtta kuni 2 tööpäeva. Tegelik reageerimisaeg sõltub laekunud taotluste koguarvust.

Teeme oma parima, et muuta töötlemisprotseduuri nii kiireks kui võimalik. Enamasti kontrollitakse dokumente esitamisega samal päeval.

Mida teha, kui mul ei ole dokumente aadressi kontrollimiseks?

Kui Teil ei ole vajalikke dokumente, siis saate hankida ühe neist üsna kiiresti. Näiteks, kontoväljavõtte.

Samuti soovitame teil lugeda hoolikalt dokumentide loetelu , sest olete ehk unustanud mõne, mis on Teil juba olemas.

Kui probleem on endiselt lahendamata, pöörduge ettevõtte reaalajas toe poole.

Tahaksin avada korporatiivset kontot. Kas ma pean läbima verifitseerimise?

Meie ettevõttel on eraldi konto avamise ja kontrolli protseduurid korporatiivsete kontode jaoks. Informatsiooni selle menetluse kohta võib leida meie kodulehel.

Minu taotluse kontroll on menetluses üle kahe päeva. Miks?

Probleem võib olla selles, et kontrolli taotluse saatmisel olid failid dokumentide piltidega üleslaetud valesti (näiteks vales vormingus või suuruses). Sellest tulenevalt ei ole ettevõtte spetsialistid neid kätte saanud.

Kontrollige vormi dokumentide edastamiseks veel kord: kui Teie taotluse (ülaosas) staatus ei ole muutunud „Kinnitamise ootel", siis proovige veel üks kord saata.

Samuti võis kontrolli taotlus olla tagasi lükatud e-posti teel. Kontrollige oma postkasti, sealhulgas rämpsposti kausta.

Kui probleem ei ole endiselt lahenenud, pöörduge ettevõtte reaalajas toe poole.

Kas on võimalik saata dokumente ilma vormi täitmata liikmealas?

Jah, see on võimalik, aadressi ja passi kontrollimiseks. Üksikasjaliku informatsiooni sellest, kuidas saata dokumente ilma vormi täitmata liikmealas leiate meie juhistes.

Miks ma olen saanud kirja teatisega uuendada dokumenti, mille olen esitanud aadressi kontrollimiseks?

Vastavalt ettevõtte nõuetele, mis on avaldatud sel leheküljel ja sise-eeskirjadele, peab dokumente, mida esitatakse RoboMarkets Ltd-le kliendi poolt, igal aastal uuendama.

Juhul, kui olete saanud kirja kinnituskoodiga. Mille jaoks?

See meede võeti kasutusele kõrgema turvalisuse tagamiseks Teie liikmealas. Kõik, mida selleks vaja on, on sisestada kood, mille saite erivormis oma liikmealas (link on samuti lisatud kirjale).

Nõutud andmed on turvaliselt salvestatud, neid ei edastata kolmandatele isikutele ja ei kasutata teie vastu. Teie identiteedi kinnitust taotletakse ainult nende asutuste nõuete täitmiseks, mis reguleerivad ja kontrollivad meie äritegevust.